Registrul se întocmeşte utilizând după caz aplicaţia Revisal sau aplicaţiile
proprii ale angajatorilor pentru gestiunea salariaţilor, conform
Hotarârii Guvernului nr. 500/2011, şi trebuie transmis
către inspectoratul teritorial de muncă, conform
Ordinului Ministrului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale nr.
1.918/2011.
Pentru corecta informare şi utilizare vă indicăm să consultaţi prevederile
Hotărârii Guvernului şi ale Ordinului menţionate, precum şi conţinutul
următoarelor documente (format .pdf - Portable Document Format):
-
Indrumari
tehnice pentru utilizarea aplicatiei REVISAL
-
Generarea registrului utilizând aplicaţia Revisal
-
Transmiterea on-line a registrului
-
Obţinerea parolei, modelul de solicitare
-
Răspunsuri la întrebări frecvente privind registrul
Transmiterea on-line a registrului se poate realiza accesând direct link-ul
http://reges.inspectiamuncii.ro