ITM Brasov

   
 Adresa Brasov, str. Ion Ratiu nr. 17  
 Telefon 0268/475592 ; 0268/413224 ; 0268/472200  
 Fax 0268/475592 ; 0268/413224 ; 0268/472200-int.127  
 E-mail itmbrasov@itmbrasov.ro  
  Apel de urgenta  112  

09.01.2017  Referitor temperaturi extreme scazute click aici

20.12.2016  Organizare examen de promovare in grad profesional click aici

06.12.2016  Noua versiune Revisal  6.0.6 click aici

                     16.11.2016 Anunt referitor la comercializarea articolelor pirotehnice click aici

 

                    29.04.2016  Versiune noua a aplicatiei REVISAL click aici

                     Model Registru Zilieri in format excel  click aici

 

ANUNT IMPORTANT referitor la sesizari - Incepand cu data de   11.04.2016 , persoanele care doresc sa faca sesizari  utilizand posta electronica (email), posta, faxul institutiei sau personal la ghiseu, ori pentru obtinerea de informatii privind persoana in cauza  (revisal, adeverinte, …) vor atasa o copie dupa cartea de identitate  In caz contrar,  solicitarile vor fi clasate.

Prin alegerea modalitatii de transmitere electronica a copiei dupa cartea de identitate, solicitantul serviciului public isi asuma riscurile legate de comunicarea electronica, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, intarzierea in primirea datelor si alte evenimente similare, care tin de circulatia datelor prin internet. Autoritatea publica nu raspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate in afara controlului sau operational. In cazul in care nu primiti mesaj de confirmare in maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mail-ului, va recomandam sa va adresati telefonic.

Pentru a depune o reclamatie, va rugam sa completati formularul pe care il gasiti la secretariat sau il puteti descarca click aici.

ANUNT IMPORTANT referitor la noul format al registrului de zilieri click aici

ATENTIE la modul de formulare si adresare a petitiilor catre ITM Brasov

Pentru mai multe informatii click aici

Incepand cu data de 16.09.2013, punctul de lucru de la Fagaras se desfinteaza.

Cu aceeasi data pentru toate problemele aflate in domeniul de competenta al institutiei noastre va rugam sa va adresati sediului nostru din Brasov, str.Ion Ratiu nr.17.

07.06.2013  ANUNT IMPORTANT - In atentia angajatorilor !!

Incepand cu data de 07.06.2013 se fac recuperari de baze de date a aplicatiei REVISAL

 

03.07.2012     Organizarea activitatilor personalului medical si a sportivilor profesionisti

 

AVERTISMENT !  privind munca in stainatate prin intermediul agentiilor de plasare fortei de munca

 

19.12.2011   In atentia angajatorilor !! click aici

La sectiunea "Aplicatii utile " sunt  indrumari si sfaturi legate de Registul general de evidenta a salariatilor

Recomandam ca inainte de dezinstalarea versiunii 5.0.6. sa faceti o "Salvare baza de date" din meniul Instrumente.

        

07.12.2011 Versiunea nouă a aplicaţiei Revisal conform Hotărârii de Guvern nr. 1.105/2011 prin care sunt modificate prevederile Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
11.11.2011 Anunt important privind modificarea HG 500/2011
25.10.2011 Informaţii în sprijinul angajatorilor privind întocmirea şi transmiterea registrului         
27.09.2011 Anunt important : eliberare parole conform HG 500/2011
16.08.2011 La sectiunea "Aplicatii utile " a aparut Versiunea nouă a aplicaţiei Revisal conform Hotărârii de Guvern nr.         500/2011
Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail  

 

01.08.2011 Procedura privind actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la ITM pentru obtinerea parolei               Procedura privind transmiterea  registrului general de evidenta a salariatilor

01.07.2011  Propunere privind specificaţiile tehnice ale registrului general de evidenţă a salariaţilor conform HG nr. 500/2011
Inspecţia Muncii publică spre consultare specificaţiile de completare a registrului electronic, aferente soluţiei tehnice ce urmează a fi adoptată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 500/2011.
Documentele se adresează în special angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, regulile de completare aferente fiecărui element, incluzând şi un exemplu de generare a registrului:Mai multe amanunte pe www.inspectiamuncii.ro.

 

28.06.2011 Inspectoratul Teritorial de Muncă anunţă organizarea cursurilor de  perfecţionare în domeniul resurselor umane începând cu luna iulie. Pentru mai multe informatii click aici

02.05.2011                Principalele modificari din Codul Muncii (click aici)

 

01.04.2011                A T E N T I E !!! 

Persoanele interesate se pot adresa Inspectoratului Teritorial de Munca in vederea verificarii existentei unui contract individual de munca al carui titular este persoana interesata.Aceste informatii se pot obtine in urma identificarii ( buletin, carte de identitate) , zilnic, intre orele 8,30 – 16 la:

-         camera nr.4, parterul institutiei- sef serviciu Evidenta a Muncii

-         biroul de informare si relatii cu publicul , etaj I al cladirii

 

                      Lista angajatorilor care au obligatia de a se prezenta la sediul ITM pentru ridicarea carnetelor de munca (click aici)

                          Lista cu carnetele de munca inchise si neridicate de catre titulari, care au fost angajati ultima data la societatile care au fost radiate din Registrul Comertului !  (click aici)

                          Lista carnetelor de munca abandonate la I.T.M. BRASOV (click aici)

 

ATENTIE ! Noul cont pentru tarife si taxe este : RO 38TREZ1315032xxx010613